woensdag 6 oktober 2010

Lang geleden.........





Het is alweer een tijdje terug dat ik geblogd heb..........errrugggggggg!!!
Druk druk .......maar goed ook anders was het leven maar saai en van saai..........daar wil ik nu niets mee van doen hebben!!!

Inmiddels ben ik officieel peettante sinds 3 maanden kwam Cedric in het leven en sinds 3 oktober is hij gedoopt!En het voelt bij mij alsof je er een kindje bij hebt....het is ook een heel lief ventje en ik zal jullie vertellen ik voel me zeer vereerd om ook Peettante te zijn......
Voorafgaand aan de doop is er ook een babyborrel geweest...

Toen heb ik iets moois voor het manneke gemaakt althans ik was en ben nog steeds!!! er supertrots op en mijn zus en schoonbroer kunnen het erg waarderen......

1 opmerking:

  1. Heel leuk gedaan Pina en wat staat je dat goed, zo'n baby in je armen.Geniet er maar lekker van!!!!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen